bolt.piarista.hu

Esemény kategória:
    Tanév:
    2015-2016

A nyár folyamán, Zsova Tamás tanár úr szervezésében egy három napos kerékpártúrán vehettünk részt az osztállyal. Sajnos csak 5-en voltunk meg az osztályfőnök és Jutka néni, de így is nagyon jó társaságot alkottunk. Augusztus 15-én indultunk Szegedről Kistelek irányába, útközben megálltunk Sándorfalván a Nádastóban fürdeni, és kisebb-nagyobb pihenőink is voltak. Ópusztaszeren megkaptuk az első defektünket, de ezt gyorsan megoldottuk. Az első napi célpontunkhoz érve elfoglaltuk a szállást, ami a kisteleki kollégiumban volt, majd vacsoráztunk és elmentünk sétálni. Másnap reggel korán keltünk – 7 órakor –, elmentünk a Sparba reggelit és az aznapi élelmet beszerezni. Ezt követően felpakoltunk és nekiláttunk az aznapi 50 kilométerünknek, Kömpöc irányába. Egyszer csak több megállással és kisebb-nagyobb szenvedéssel a nagy melegben, eljutottunk Kiskunmajsára, ahol egy nagyot fürödtünk. A napi célunk Üllés volt, ahol a megszokott szállásunk várt és további 25 kilométer monoton tekerés. De ezt a távot is teljesítettük és elköltöttük finom vacsoránkat, a sült szalonnát. Augusztus 17-én reggel csak 9-kor keltünk, megint felpakoltuk a biciklinket és nekifogtunk az utolsó napunknak, ami nem jelentett mást, mint hazamenni. Bordánynál egy nagy viharba keveredtünk és a csapat egyik tagja levált Sándorfalva irányába, de a többiek kitartóan tekertek Szeged felé, ugyanis már mindenkit nagyon vártak haza. Sikeresen, sok élménnyel,150 kilométerrel, kisebb-nagyobb kalandokkal, de mindenki hazaért…