bolt.piarista.hu

 

Kedves szülők, kedves diákjaink!
A miniszterelnök bejelentése alapján a következő héttől kezdve új munkarendben folytatódik a tanév. Kérjük, kövessék figyelemmel az iskola honlapját és Facebook oldalát, melyeken az állami és a fenntartói előírások alapján folyamatos tájékoztatást adunk az oktatással kapcsolatban.


Szívesen várjuk visszajelzéseiket a digitális távoktatással kapcsolatosan bármilyen tapasztalatról, hogy hatékony segítséget nyújthassunk a gyerekeknek, családoknak (örömök, nehézségek, a tananyag mennyisége, a kapcsolattartás sűrűsége, gép előtt töltött idő, hogyan él a család ezzel a munkarenddel együtt, technikai nehézségek...). digitalis@szeged.piarista.hu

 

Ügyeleti napok:
Minden héten hétfőn és csütörtökön 8:00-14:00 óra között.

 

Címlap » Szeged témahét

    Szeged témahét

     

    2014. 05. 26-29.
    Szeged témahét

    Szeged iskolai témahét a 7-11. évfolyamokra tervezett természettudományos és helytörténeti témahét. A tanulói tevékenységek, a helyszínek és tartalmak állandóak, válni, így 5 év alatt a diákok átfogó ismeret szereznek Szegedről.

    A Fűvészkert, a Vadaspark és az Ópusztaszeri Nemzeti Történelmi Emlékpark helyszínek mellett bevált, hogy 3 szegedi templom (dóm, alsóvárosi templom és zsinagóga), 3 városrész (Alsóváros, Palánk, Tápé), és közgyűjtemények (Agóra, Móra Ferenc Múzeum, Somogyi-könyvtár) valamint az egyetemi tanszékek adnak helyet diákcsoportoknak.

    Piarista örökség, hogy az iskola erősen kötődik a településhez, ahol működik. A témahét célja, hogy a diákok Szegedet megismerve növekedjen patriótaságuk, képviseljék lakóhelyük kulturális értékeit. A nagyvárosi környezet sok olyan személyes, civil, egyházi és intézményi lehetőséget nyújt, amellyel ilyen szervezett körülmények között koncentráltan találkozhatnak a tanulók. Megfigyelnek, alkalmaznak tanórai tudást, pályaorientációra kapnak, csoportban és egyénileg tevékenykednek. A foglalkozások jobban alapulnak az önálló diákmunkára, amely a tanórán az idő és térbeli kötöttségek miatt meg sem szervezhető. A tehetséggondozás speciális formája valósul meg, ahol a természettudományos, a történelmi és a művészeti blokkok váltják egymást, többször egymást erősítik, egymásra épülnek.